Recipe for happiness



Everybody needs a carrot to go one step beyond

Doesn't matter if you eat it or not. As long as the eyes are focused on the carrot, you may go one step forward. And that's always enough!

This is a blog, about all the small pleasures in life.. and the greatest of all; Food!

Interesting recipes from Greece and all over the world, amazing deco ideas, inspiring art, fabulous trends, cute handmade stuff, dreamy destinations, a clever line, a funny thought...

Anything that makes me go... wow! and makes me smile, can be... my carrot.

After all, happiness is a piece of cake!
A carrot cake!

Take a bite!

Monday, December 16, 2013

Pin pin! - Who's there? - Pinterest. Πιν από το πινέζα.

Καλή εβδομάδα φίλοι μου! Είμαστε μία εβδομάδα και κάτι ψηλά πριν τα Χριστούγεννα, και λίγες μέρες πριν αλλάξει και αυτός ο χρόνος και μεγαλώσουμε πάλι όλοι. Και να μην θες δηλαδή, αυτή η Πρωτοχρονιά, μαζί με τα καμπανάκια από το έλκηθρο του Άγιου Βασίλη σου χτυπάει και όλα τα άλλα καμπανάκια, ιδίως τα ηλικιακά... Πάντως, τις γιορτές τις έχω συνδέσει με τόσο όμορφα πράγματα, ιδίως τα Χριστούγεννα, που ποτέ δε με αφήνουν αδιάφορη. Βέβαια, τον καιρό εκείνο που ήμουν κι εγώ παιδί, είχαμε κανονικές εποχές, με κανονικό χειμώνα και κανονικά Χριστούγεννα με χιόνια. Και μιας και όλοι μας είμαστε αναγκασμένοι να ζούμε με την απόλυτη κάπνα ούτως ή άλλως, μου επιτρέπετε να ευχηθώ λευκά Χριστούγεννα έτσι; 
Σήμερα, έχω ανεβάσει μερικές εικόνες από τα like μου στο pinterest. Τα like μου τελικά, είναι περισσότερα από τα Pin μου! Στα like, έχω αυτά που θέλω να αντιγράψω με την πρώτη ευκαιρία. Αν δηλαδή έχω ποτέ την δυνατότητα να επέμβω σε κάποιο σπίτι, νομίζω το πρώτο που θα άλλαζα θα ήταν τα πατώματα. Και μετά την κουζίνα. Ωδή στο ξύλο και στα λευκά πατώματα που είναι τόσο μα τόσο σικ, σαν τα λευκά σεντόνια που είναι συνώνυμο της καθαριότητας.  Δείτε πως ένα λευκό πάτωμα χωρίς κανένα άλλο χρώμα τριγύρω, αναδεικνύει το θέμα του, στην προκειμένη το κρεβάτι (φωτό πάνω). Όσο για την φωτό ακριβώς από κάτω, εκτός από τα σιδερένια επιπλάκια (που πολύ δύσκολα θα τα συναντούσες σε εσωτερικό ελληνικού σπιτιού), αυτό που κλέβει την παράσταση είναι φυσικά το υπέροχο παράθυρο. Φό-βε-ρο.



                 


Hello my friends! Did you have a nice weekend? I spent it making Christmas menus for my friends, because i am planning on making a big festive dinner during the holidays! Anyway, i haven't decided yet i am either gonna cook stuffed turkey again or another poultry, but i am gonna make lots of pies and sweets. At least i hope i will!

Today i gather some of my favorite likes on Pinterest, which usually are related to decoration and DIY. These eye candy photos are some of them! Yeah, i know, they are totally girly! BUT... A girl's got to do what a girl's got to do: Make plans and pin awesome stuff!


































Ποτέ δε θα τολμούσα να βάλω (για ευνόητους πρακτικούς λόγους) ταπετσαρία και μάλιστα μια τέτοια ταπετσαρία σε μπάνιο. Αλλά, αν και εσείς έχετε δίχωρο μπάνιο, ή έστω μιας κάποιας μορφής μοντέρνο πλυσταριό, δείτε πως μπορεί να μεταμορφωθεί σε κουκλίστικο, με μικρές χαριτωμένες παρεμβάσεις.

Όσο για το ξύλινο σπιτάκι παρακάτω, εντάξει δεν έχω λόγια. Ζούσα σε κάτι τέτοιο και ας ήταν 30 τετραγωνικά. Δηλαδή, είναι τόσο μα τόσο όμορφο και προσεγμένο, που μοιάζει με ζαχαρωτό! Αν έχεις κάποιο σπίτι, τύπου εξοχικό, ξύλινο ή όχι, δες πόσο όμορφο μπορείς να το κάνεις με μια χρωματιστή ζαρντινιέρα ας πούμε, ή με μια κουρτίνα κομμένη σε λωρίδες όπως η κίτρινη!



Για το τέλος άφησα αυτόν τον πράσινο φιστικί τοίχο. Με όλα τα παστέλ παραταγμένα. Γιατί μια κουζίνα μπορεί να είναι και να δείχνει το πιο όμορφο σημείο του σπιτιού.


No comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts with Thumbnails